May 25, 2024

මෙතනෝල් ඉන්ධන සහිත වාහන


Geely යනු ප්‍රධාන චීන මෝටර් රථ නිෂ්පාදකයෙකු වන අතර එය දැන් කාලයක් තිස්සේ මෙතනෝල් භාවිතය ප්‍රවර්ධනය කරයි. සමාගමෙන් පළමු මෙතනෝල්-ඉන්ධන මාදිලිය 2016 දී Geely විසින් නිෂ්පාදනය කරන ලද Emgrand EV300 විය. මෙය අනුගමනය කළේ Geely Borui GE 2018 methanol MPV ය.(චීනයේ මෙතනෝල් මත ධාවනය වන MPV).

2021 වන විට චීන වෙළෙඳපොළ Geely මෙතනෝල් වාහන 100,000 ක් තිබුණා. සමාගම මෙතනෝල් - සක්‍රීය මෝටර් රථ පදනම් කරගෙන සම්පූර්ණ පද්ධතියක් නිර්මාණය කර ඇත: මෙතනෝල් මගින් මෝටර් රථ ඉන්ධන පිරවීම සඳහා ස්ථාන, තාක්ෂණික සහාය, රජයේ ව්‍යුහයන්ගේ සහාය ලැබී ඇත.

පෙට්‍රල් වලට සාපේක්ෂව අඩු මිල සහ ඔක්ටේන් ප්‍රමාණය වැඩි නිසා වාහන සඳහා මෙතනෝල් ඉන්ධන චීනයේ වැඩි වැඩියෙන් භාවිතා වේ. සාම්ප්‍රදායික ඉන්ධන වලට වඩා මෙතනෝල් වල වාසි කිහිපයක් Geely පවසයි. එය පෙට්‍රල් වලට වඩා අඩුවෙන් දැවෙන බව පෙන්නුම් කර ඇති අතර අනතුරු වලදී ආරක්ෂිත වේ. මෙතනෝල් සමඟ කුමක් විය හැකිද? වඩාත්ම අනාගත ඉන්ධන සංවර්ධනය කිරීමට නව රටක්

මැලේසියාව මෑත වසරවලදී වැඩි වැඩියෙන් අපනයනය කරන තවත් නිෂ්පාදනයක් මෙතනෝල් වේ. රටේ මෙතිනෝල් නිෂ්පාදනයෙන් වැඩි ප්‍රමාණයක් ස්වාභාවික වායු මගින් වේ. එය මැලේසියාවේ විශාල පරිමාවකින් ඇති සම්පතකි. මැලේසියාවේ පෙට්‍රෝනාස් නව මෙතනෝල් කම්හල්වලට ඩොලර් මිලියන ගණනක් වැය කර ඇත.

පෙට්‍රෝනාස්, PETRONAS Chemicals Methanol Son Bhd (PCM) වෙත ගෑස් බෙදාහරින අතර එය ලොව විශාලතම එකක් වන Labuan හි පිහිටි එහි මෙතනෝල් බලාගාරය සඳහා වේ. මෙම බලාගාරයට වසරකට 1. 7Mt/y නිපදවිය හැක. තවත් නව දැවැන්ත කම්හලකට වසරකට ටොන් මිලියන දෙකක් නිෂ්පාදනය කිරීමේ හැකියාව ඇත. මෙම බලාගාර දෙක සමඟ මැලේසියාවට දැන් ටොන් මිලියන 3 ක් පමණ නිෂ්පාදනය කිරීමට හැකි වේ. ගෝලීය මෝටර් රථ කර්මාන්තයේ මෙතනෝල් ඉල්ලුම වසරකට ටොන් මිලියන 7 ක් පමණ වේ. මෙතනෝල් නැව්වල යෙදීම් සමඟින් අප මෙතෙක් දැන සිටි ප්‍රමාණයට වඩා එය බොහෝ දුර යනු ඇත.

හර්ෂ -

අන්තර්ජාලයෙන් උපුටාගැනීම.


0 comments:

Post a Comment