ඩිස්නි වඩාත් ප්රසිද්ධ වුයේ ඔවුන්ගේ ඇස් ලොකු කුමරියන්
සඳහාය. නමුත් දැන් එහි පර්යේෂකයන් ඊටත් වඩා යථාර්ථවාදීව ඇස සජිවිකරණය කිරීමට ක්රමයක්
නිර්මාණය කර ඇත. පසුගිය සතියේ පැවති සාකච්ඡාවකදී ඩිස්නි හා ETH සූරිච් හි සේවයේ නියුතු
පරිගණක රූප නිර්මාණ විද්යාඥයන්, 3-D හි ඇස නිවැරදිව රූපමය
ලෙස ප්රතිනිෂ්පාදනය කළ හැකි ක්රමයක් සංවර්ධනය කල බව නිවේදනය කරන ලදි.
“රුපිත ඇස් සාමාන්යයෙන්
පසුබිම් චරිත සඳහා ප්රමාණවත් විය හැකි නමුත් රණවිරුවන් හා
අනෙකුත් ප්රමුඛ පෙළේ චරිත සඳහා යථාර්ථවාදී ඇස් නිර්මාණය කිරීමට දැන් සැලකිය
යුතු උත්සාහයක් ගත යුතු.”යැයි සූරිච් ඩිස්නි පර්යේෂණ ආයතනය හා ETH සූරිච් හි
ආචාර්ය උපාධි අපේක්ෂකයකු වූ පරිගණක රූප නිර්මාණක පැස්කල් බේරාඩ් මාධ්යයට
පවසයි ."අපගේ ප්රතිසංස්කරණ තාක්ෂණය මගින් ඒ සදහා බෙහෙවින් වැය වූ කාලය අඩු
කිරීමට සහ ඇසේ යථාර්ථවාදය වැඩි කිරිමට උපකාර වේ”.යැයි තවදුරටත් ප්රකාශ කරතිබේ.
ඇස රූපගත කර ගැනීමේ ක්රියාවලිය සදහා විනාඩි 20 ගත වන අතර ඒ
වෙනුවෙන් ආරක්ෂිත අවරණයකින් හිස ආවරණය කර ගත් නිළියක් බිම වැතිරී සිටිය යුතුය.
විදුලි පහන් එළිය අඩු ,වැඩි කරමින් කැමරා කිහපයකින්ම ඇස රූ ගත කල යුතුය. විදුලි එළිය වැඩි හා
අඩු කිරීමෙන් ඇසේ
බබාගේ විස්තාරණය සහ ඇසේ වර්ණවත් කොටසේ (තාරාමණ්ඩලය /iris) විරූපණය
වල වෙනස් වීම් සිදුවේ.මෙම වෙනස්වීම් සමග සුදු
ඉංගිරියාවේ හැඩය සහ වර්ණක හා sclera (ඇසේ සුදු
කොටස)සුවිසේ සි බවද රූ ගත කෙරේ .
සජිවිකරණයන් වඩාත් යථාර්ථවාදී කිරීමට අමතරව, මෙම තාක්ෂණය
චිත්රපට හෝ වීඩියෝ ක්රීඩාවල භාවිතය සඳහා නළුවන්ගේ සජීවිකරණ අනුපිටපත් නිර්මාණය
කිරීම සඳහාද භාවිතා කල හැකිය.
ඇස ග්රහණ තාක්ෂණය, කෙස් වැනි අනෙකුත් දේ යථාර්ථවාදිව සජීවීකරණ
ය සදහා වූ උත්සාහයක ප්රතිපලයකි.එහෙත් මෙම නිර්මාණ ඉතාමත් ඉහල තත්වයෙන් නැරබීමට
හැකි වේ යැයි තවම බලාපොරොත්තු
විය නොහැක. ඇහැ නිශ්චලව ඇති විට ඇහේ බබාගේ චලනයන් නිවැරදිව පටිගත කිරීමට පර්යේෂකයන් සමත්
වී නැත. ඇස් ඉදිරියෙහි අනෙක් අවයව වල
වෙනස් වීම් රූ ගත කිරීම වඩාත් සංකීර්ණ වන අතර, කතුවරුන් ඔවුන්ගේ එම වැඩ කටයුතු "ආකර්ෂණීය අනාගත වියාප්තියක්"
ලෙස සලකයි.
උපුටාගැනීම :
HOW DISNEY MAKES REALISTIC EYE
ANIMATIONS by M.B.Gribbs
https://www.youtube.com/watch?v=v3X5OmHXa4c
0 comments:
Post a Comment